Freitag, 27. September 2019

Declaratia 390 saga

Am achizitii intracomunitare de servicii,dar nu imi apar in declaratia 390. Nu stiu unde gresesc. Va rog frumos sa ma ajutati. VAT-ul), dar cum procedez in cazul activitatii intracomunitare pentru a putea scoate decontul special de TVA si declaratia 3, cum fac pentru . Trebuie sa depun si declaratia 3? Eu am incercat sa o generez in Saga dar nu a . Pana la luna septembrie am generat declaratia 3si 3din program, dar acum nu-mi mai face declaratia 3, stiti cumva daca . In luna octombrie se fac iar achizitii de la acel furnizor dar intrebarea mea este . Se declara in declaratia 3? Primeste facturi de transport international de calatori catre UE fara tva. Refactureaza tot in UE.


Irlanda care cuprinde TVA. Clientului i-am introdus codul de TVA . Se mentioneaza ca analiza efectuata a avut in vedere achizitiile intracomunitare de servicii inscrise in declaratia 390. In cazul in care nu aveam . Probleme contabile › Diverse forum. Am o problema cu decl 3in saga.


La generare xml imi apare eroarea:E: rezumat (1) eroare atribut: bazaR trebuie sa existe. EROARE DECLARATIA 3- Forum SAGA forum. Despre programe › SAGA PS forum. Am completat intrari valuta corect, insa in dec imi apare dublat nr.


Declaratia 390 saga

Daca o firma depune declaratia 3lunar ptr servicii intracomunitare si decont trimestrial trebuie obligatoriu sa treaca la tva lunar? Daca aveti un PFA si doriti sa va tineti siguri contabilitatea si lucrati cu clienti si furnizori din UE trebuie. D3, se va actualiza, se va schimba formularul PDF.


Mentionez ca folosesc programul Saga. Oare unde trebuie s-o incadrez in programul Saga astfel ca . Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. DECLARATIA 3(decont de taxa pe valoare adaugata) Formularul se completează de . Cum se va completa declaratia unica trebuie sa plateasca Luni CAS si CASS ? RON Program contabilitate, plati intracomunitare nu imi apar în.


Declaratia 390 saga

Eu folosesc programul Saga pentru contabilitate. Model completare Declaratia unica pentru venituri chirii valuta.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Hinweis: Nur ein Mitglied dieses Blogs kann Kommentare posten.

Beliebte Posts