Ce trebuie sa contina dosarul personal al salariatului? Angajatorul, are şi obligaţiile de a întocmi un dosar personal pentru fiecare dintre. Dosarul personal al angajatului : ce acte trebuie să conțină și care sunt obligațiile angajatorului.
Continutul dosarului personal al salariatului, in contextul. Aceasta prevedere se regaseste in HG . ITM, angajatorul este obligat să prezinte inspectorilor dosarul de personal complet al angajațului , când este solicitat. Ce este dosarul personal al salariatului? Asadar, unul dintre acestea ar fi chiar dosarul personal al salariatului. Iata ce trebuie sa contina acesta: Potrivit dispozitiilor art.
Astfel, un dosar de personal trebuie să conţină , în mod obligatoriu, actele premergătoare şi necesare angajării, respectiv: – Examenul de . Fiecare angajator este obligat sa infiinteze si sa gestioneze un registru. Angajatorul are obligatia de a intocmi un dosar personal pentru fiecare dintre salariati,. Ce documente trebuie sa contina ? Va prezentam in continuare documentele care trebuie sa alcatuiasca un dosar personal complet:- Copii dupa actele de identitate ale angajatului. Ghid practic contine informatiile de care aveti nevoie pentru a va incadra in tiparele. Atentie , nu trebuie confundat cu dosarul de personal al salariatului, .